Kako ostati u formi bez teretane? (VIDEO)

Kako ostati u formi bez teretane? (VIDEO)

Gimnastičarke se mogu pohvaliti vitkom i skladnom figurom na kojoj im doista možemo biti zavidne. Ali iza njihovog elegantnog izgleda se kriju sati i sati vježbanja i testiranja svakog mišića na tijelu. Iako neke vježbe mnogi ne mogu da izvedu, postoje one za stomak koje su zaista učinkovite pa ih i sami možemo kopirati.

1. VJEŽBA

– Lezite na stomak i oslonite se na podlaktice.

– Podignite tijelo u poziciju skleka, ali tako da ste još uvijek naslonjeni na laktove.

– Nogama se približite i podignite stražnjicu tako da je tijelo savijeno pod uglom od 50 do 60 stepeni.

– Podignite lijevu nogu i koljeno približite prsima, vratite nogu u prvobitan položaj pa isto ponovite i s drugom nogom, naizmjenično.

– Vježbu ponovite 7 do 12 puta sa svakom nogom u tri serije i odmorite.

2. VJEŽBA

– Lezite na leđa, skupljenih i ispruženih nogu, leđa moraju biti ravna.

– Ruke podignite ravno iznad glave i spojite dlanove.

– Istovremeno podignite ramena i noge do visine koju možete izdržati, dok ruke ostaju ispružene pored glave.

– Donji dio leđa (lumbalni dio) je još uvijek potpuno ravan i naslonjen na podlogu.

– Zadržite položaj 10 sekundi pa se vratite u početni položaj.

– Ponovite vježbu 7 do 10 puta pa odmorite.

3. VJEŽBA

– Lezite na leđa, podignite trup i naslonite se na podlaktice.

– Podignite noge, tek toliko da ih odvojite od poda pa jednu po jednu natkoljenicu naizmjenično podižite do prsa, kao da vozite bicikl (nožni prsti su ispruženi).

– Vježbu ponovite 7 do 12 puta sa svakom nogom u tri serije.

– Ako niste početnik, umjesto da se nalaktite, ruke savijte u laktu i dlanove stavite pored lica.

– Podignite i trup i noge tako da vam tijelo bude pod uglom od 45 stepeni.

– Lijevo koljeno privucite prema trupu pa ga dotaknite desnim laktom.

– Isto ponovite o s drugom nogom (naizmjenično).

 

Preporučujemo

Komentari